ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Iránská armáda vs. Izraelská armáda

4398x
Komentáře
23.02.2012, 16:12
0
Tak jsem si tu početl mnoho komentářů...a mám zásadní výhrady k těm "proarabským". Prostudovali jste si vůbec někdy historii Izraele a jím vedených válek? V podstatě všechno to byly války obranné, to se nedá zpochybnit. A k těm atomovým zbraním v rukou muslimů.....osobně si nedovedu představit nic horšího. Jsou nečestní, nevyzpitatelní a hlavně v posledních letech je na velkém vzestupu, napříč muslimskými zeměmi, právě ta ortodoxní nesnášenlivá odnož jejich víry. Nechci, aby měl jadernou zbraň k dispozici magor, pro kterého je největší blaho obětovat svůj život v džihádu. A pak je tu další nebezpečný aspekt vlastnictví jaderných zbraní tímto a dalšími podobnými státy. Momentálně mohou žít v relativním blahobytu,který jim zajišťuje ropa. Nejsou v podstatě schopni produkovat cokoliv jiného, co by jim zajistilo i jen vzáleně podobnou životní úroveň. A copak asi bude až jim tato komodita dojde? Je to jednoduché.....velké nepokoje.....a ve spojení s jejich vírou a neúctou k životu je nenapadne nic jiného než nás těmito zbraněmi vydírat. Takže pak už nebudou muset naši potomci makat jen na ty naše zdejší cigoše, ale budou muset živit ještě i ty arabské.....a nebo dojde ke globálnímu konfliktu.....a to se ještě budou sakra hodit dnes zakázané neutronové zbraně. Snad si jich v USA i Rusku nechali dost v tajných skladech.
23.02.2012, 16:58
V podstatě souhlasím se vším.
23.02.2012, 22:46
Prostě Írán a ne zkurveny Izrael!!!!!
23.02.2012, 01:20
0
V 1. arabsko- izraelské válce nepomáhal izraelu nikdo a arabačům skoro celej východní blok a jak to dopadlo. A nebo jinak.Kdo se paktuje s talibanem a jinýma muslimskýma bojůvkama? Izrael to není. Takže se je naco těšit a v brzké době to vydím cca 45Kč/l benzínu.
22.02.2012, 21:14
0
Podle mě to je všechno ovládané spojenými státy.Jak všichni víme jsou více než dobří přátelé, tudíž Izrael se chová tak jak se chová.Podle mě bude každopádně zle.V září tam jedu na měsíc na dovolenou na tzv. blind, tak snad se tam dostanu a pak i v pořádku vrátím dom.
22.02.2012, 19:56
2
Jak se jmenuje ten song ?
22.02.2012, 20:05
Unheilig- Spiegelbild
22.02.2012, 20:06
Díky Fucko
22.02.2012, 19:40
2
Ale jedno je jasné za pár let bude 3.Světová ))
22.02.2012, 19:57
Aby to nebylo letos.??
22.02.2012, 20:06
Stejně by nám to mohlo být jedno
22.02.2012, 19:38
2
Kdyby Izrael neměl za prdelí USA tak to mohlo vypadat jinak...
w8w
22.02.2012, 19:10
1
Většina ví o Iranu prd, jen to co se dozví z medií.. Je to prosperující stát, který neustále modernizuje infrastrukturu, zdravotnictvi a celkově se snaží jít dopředu. Nejde o žádné fanatické opičáky. Jsou to především Peršané! Je to stát, který nikoho po dlouhou dobu nenapadl. V Iránu žije početná židovská komunita, která není nijak omezována, ma stejná práva jako všichni. Je zajímavé, že žádný z židů na nabídku izraelců k vystěhování z Iranu neslyší. Ba naopak, nesouhlasí s politikou Izraele. Tahle válka bude a bude v zájmu Izraele! Iranci nemají zájem vyrobyt atomovky. Moc dobře vědí, že jim jednou ropa dojde. Jde jim o energetické zajištění. Narozdíl od izraelců mezinárodní komisi pro jadernou bezpečnost jdou na ruku. Mimochodem Iránci atomovky mají, sice staré plutoniové z osmdesátých let, od rusaku,ale maji. To se taky v mediich nedovíte.
22.02.2012, 19:40
Wow ! V 80. letech zuřila válka Iránu proti Iráku, kde proti iránský pěchotě Sadám použil bojový plyny. Myslíš, že kdyby ty atomovky měli, že by je okamžitě nepoužili ? Dost bych se divil
22.02.2012, 19:41
Íránci jdou na ruku mezinárodní komisi?:-))
w8w
22.02.2012, 19:45
Chlape, div se klidne dal... pouzit atomovky je dost ozehavá věc...
w8w
22.02.2012, 19:51
Brutus: představ si že jdou... kolik komisi íránci nevpustili do svých zařízení? Víš co představ si to asi takhle, furt ti nekdo leze do baráku a hledá bombu, pořád nic nemůže najít, už si ukázal vše, ale on nedá pokoj a pořád ti tam chce lézt! Tak ho pozštíš nadále a necháš ho ať se kouká. Jenže místo toho, aby komise uzavřela celou záležitost s tím, že tam prostě nic není a kontrola se udělá někdy později, tak media neustále píší nic se nenašlo, nic nenasvědčuje že iránci atomovky vyrábí,lae oni prostě vyrábí! To je na palici...
22.02.2012, 20:28
w8w:Naposled tam nepustili kontrolu zrovna dnes!Každá země má právo na jádro ale za mezinárodně dodržovaných podmínek!Írán má utajené laboratoře hluboko v podzemí,což je prokázáno snímky z bezpilotních letadel.Dále mu bylo nabízeno obohacení uranu od jiných zemí včetně Ruska,což by pro civilní účely stačilo ale Írán odmítl a obohacuje sám a nikdo nemá kontrolu o množství,což je proti regulím MAAE!S přihlédnutím na neustálé vyhrožování a silácké řeči si o konflikt koledují!Jen hrají o čas!není divu,že okolní země jsou nervózní.
24.02.2012, 11:07
to w8w: cituji tě "Moc dobře vědí, že jim jednou ropa dojde. Jde jim o energetické zajištění." Až jim dojde ropa, nebudou elektřinu potřebovat, protože buď pochcípají hladem, nebo použijí jaderné zbraně k tomu, aby nás vydírali a mi jim platili "výpalné".
22.02.2012, 18:22
0
Toto je velice sporný problém.Dle mě je větší agresor Izrael,který okupuje palestinu už mnoho let.Okupací získal území pro svůj stát,utlačuje Palestince.Na druhou stranu-Kdo jsou Palestinci?I když utlačováni(a tudíž v právu)je to fanatická verbež.Tyto islámské státy jako Írán,Pákistán,Afghánistán,Sýrie atd.jsou jen hostitelé všelijakých teroristických organizací.Jsou-li tyto země nechány bez dozoru(zjednodušeně řečeno)začnou dříve či později vyvíjet snahu o moc a nadvládu(samozřejmě ve jménu Alláha).Západ a Izrael hlásají ochraně lidských práv ale sami je porušují!Dle mého názoru jsou obě strany stejný ksindl jen s jinou strategií!Ovšem měl-li bych si vybrat,stál bych na straně Západu a Izraele.Neomlouvám je a nijak zvlášť s nimi nesympatizuji ale jejich kultura je mi o moc bližší.Nesnáším islám a ty jejich posrané pravěké zákony!Ostatně-když si člověk musí vybrat stranu barikády a přitom všude stojí stejná verbež,tak zkrátka nezbývá než volit menší zlo!!A menším zlem je pro mě Izrael:-(Bohudík nebo Bohužel???
22.02.2012, 17:48
4
Vsechno je to jen dalsi nekaly krvavy obchod zidu nic vic nic min vsechny zeme kolem Israele budou horet ! Israel si piskne a strycek Sam Amerika pribehne v Hummeru a Ambrams protoze zidi maj amiky koupene na jednu dlan ! Proc nejdou amici do somalska nebo do zemi jasne potirajicich lidska prava ???? Proc hodi jen do zemi kolem israele je evidentni kdo je tu agressor a kdo utlacovany tak na proc si kurva stale lhat ??? Polaaak ty jsi zid ??
23.02.2012, 01:21
Amíci v somálsku byli a jak to dopadlo.
22.02.2012, 16:15
1
pokud se do toho židi pustí tak 50 000 raket dodanejch hizballahu asi nezustane ležet ladem
22.02.2012, 15:16
0
nádherná technika )))
22.02.2012, 15:08
0
Ak chcete pozrite si tento rozhovor. Nejedná sa priamo o Irán, ale... http://www.youtube.com/watch?v=T_3gSGSl9O0
Kim
22.02.2012, 14:24
1
Jeden starej Izeruv forek ,ale byl o Iráku což neni zas tak z ruky. Pane ministře zjistil váš krizoví štáb zda má Irák jaderné zbraně??Bohužel se nám to zjistit nepodařilo.Ale pokud je maji tak se to v brzké době ukáže.....
Kim
22.02.2012, 14:15
0
podle analitiků v tom bude Izrael sám??USa na tuhle válku prý nemá???no uvidime.
22.02.2012, 13:36
0
Podle toho co Irán pouští skrze media do světa , tak si myslim že to bude ještě pořádná show. A osobně bych řekl že žid už osnuje plán jak jim to tam zase srovna se zemí. Ostatně obě země jsou "unikátni" mentality :-)))
22.02.2012, 13:19
0
ja se bojim toho že jestli vypukne válka s íránem tak se rozpoutá 3 světová. fandím íránu, sice jsou to magoři, ale je to jeden z málo států kterej je schopnej se postavit proti neustalé okupaci palestiny izraelem
22.02.2012, 13:17
0
vacsi agresor je urcite Izrael, o tom niet pochyb,ale Iran,.. hm,.. maju vacsiu moc
22.02.2012, 12:03
1
Srovnávat armády tady nemá cenu. Tady jde o to, že nikdo nechce vymaštěný ajatolláhy s atomovkou, i kdyby tato měla bejt namontovaná na sebevíc kšuntskou raketu. Atomovej Irán nechtěj ani arabové z okolních zemí ( SAE, Irák, Saudi atd atd . . ), a to ani náhodou. Je to nestabilní, nevyzpytatelnej režim, kterej otevřeně podporuje terozismus, a otevřeně hrozí suverennímu státu tzv" vymazáním z mapy ) To je na pováženou. Až tu bombu ty paka dostanou, nikdo už s nima nic neudělá, ptž nebude riskovat, že mu ji hoděj přes plot, a nebo, že ji dodaj někomu, kdo ji tam hodí za ně. Izrael je politicky stabilní a čitelná demokracie, která tu atomovku sama nepoužije, když k tomu nebude donucená. Buď jako poslední prostředek obrany, nebo jako odvetnou zbraň proti jadernýmu úderu od sousedů. Tolik logika. Ani ty posraný Rusáci a Číňani, který se s Mahmůdem tak kámošej, ptž mu tam soustavně serou svoje béčkový arzenály, nemaj určitě zájem na tom, aby tu atomovku nakonec získal. Ačkoli - ono to nakonec nemusí bejt zas tak horký. V Iránu je před volbama, a silácký řeči a gesta patřej k věci.
22.02.2012, 12:10
polaak: je vidět, že vojenství je tvá doména (myšleno upřímně, žádná ironie).
22.02.2012, 13:01
Pod tohle se podepisu ... kdyby mi psychicky nevyrovnanej soused ve vedlejsim byte vyhrozoval vyhozenim do povetri a nosil si pritom domu potaji balicky semtextu, tak bych taky znervoznel a mozna na nej zavolal policii pro preventivni prohlidku.. a kdyby policajty nepustil do vchodu s napisem "NEBEZPECI - NEVSTUPOVAT", tak hadam, ze by cajti neodesli s tim, ze bohuzel, on je tam nepustil, takze to bude nejspis v poradku
22.02.2012, 15:57
polaak:je videt že vojenství je tva doména(od kalimera to ale myslím ironicky). Ty si važne myslíš že Íranci by použily atomovku kdyby chtely nekoho napadnout??Íran vyviji atomovku jakožto zbran nejvyššího odstrašení.Četl sem si knížku o atomovkach,a vyrobit takovou zbran je extremne složity proces,opravdu neskutečne složity.Dokažou to jenom ti nejlepší mozky světa.A taky je mit pořeba velky zasoby uranu.Írán,jakožto celek,to dokaže,dokažou vyrobit atomovku,jejich vedci a vypadato že celkove statní uspořadání je o hodne napřed ,než jakakoliv jina muslimska země.To si myslím já.Dokonce dokazou na obeznou drahu umístit satelity atd.A věř že když dokazou zkrotit atomy,tak určite nebudou tak hloupí aby zautocíly jako první a jeste k tomu atomovou zbraní.Tím by si podepsaly ortel smrti,Íran by proste přestal existovat...(USA,RUSI,nebo čínani,by je jedním atomovym smahem smázli z povrchu zemskeho)Ale jakožto odstrašující zbran spolu s kvalitním nosičem(raketou)je to extreme ucinny.Píšeš v podstatě že maji kšuntsky rakety,blbost maji kopie sovetskych nosičů se kterymy se dostanou na obežnou drahu,jak sem již napsal,takže stačí na tom zapracovat a budou mit i lepší nosicě.Až budou mit atomovku tak se Íranu nikdo ani nedotkne a oto jim jde,ale ani oni nezautočí, to mi věř,pouze v připade napadení...Íranci nejsou určite žadni vymaštění ajatolláhové jak píšeš ale podle me velice dobře fungující statní utvar(ve srovnaní s ostatníma muslimskyma zemema)Moje hlavni myslenka je zkratka tahle,Když sami a asi bez cizi pomoci si dokažou ochočit atomy,tak asi nebudou tak blbí aby se pak nechali zničit.
22.02.2012, 16:05
soused ve vedlejsim byte vyhrozoval vyhozenim do povetri a nosil si pritom domu potaji balicky semtextu měl bys to doplnit že soused kterýmu už jsi dřív hodil do světlíku granát
22.02.2012, 16:41
No, tak postupně. K tomu dobře fungujícímu státnímu útvaru. Zrovna jim tam zase vypli internet, jako už mnohokrát. To je ukázková diktatura od chvíle, kdy svrhli śáha - tuším 1979. Od tý doby jakože volby, jakože vláda lidu, ale fakticky je to tuhá klerokracie. O vývoji atomových zbraní taky něco vím, nejlepší mozky světa na to zas až tak potřeba nejsou, stačí kamarádit se se správnejma vládama, ktereý je maj ( např. CCCP - pak Rusko ), mít peníze a pilně se učit. Dovézt od nich technologie ( za peníze ), štěpnej materiál ( uran, nebo plutinium ), nebo si ho udělat sám, což je pravda složitější, ale když máš peníze, ani ty prašivý odstředivky nejsou problém. Dál potřebuješ super přesný obráběcí stroje, a místo, kde to všechno dělat. Suma sumárum mě z toho vychází, že stačí mít řádnej balík, a jde všechno. A oni ho maj - v černým, mazlavým provedení. Je pravda, že ty ruský Scudy, vyhnali o pár levelů vejš, ale stejně do Tridentů, nebo Topolů to má dost daleko. To už jsou tak sofistikovaný technologie, že jim je nikdo nestřelí, a sami to nedaj. Ale to nejdůležitější jsem už psal - stát, kterej se zas až tak netají podporou terorizmu ( Hizballáh ), kterej vyhrožuje vyhlazením Izraeli a Americe a přitom si nechce nechat zkontrolovat svoje jaderný zařízení, kde se prej nic hroznýho neděje, je pro svět hrozba. A to, že vyslali - jak píšeš - na orbitu nějaký krámy, podle mě nutně neznamená, jak jsou hrozně vyspělí. To by spíš byli, kdyby se u nich nepopravovali teplouši, nekamenovali ženský, a byly svobodný volby. Milej anunaki.
22.02.2012, 17:42
polaaak jak ctu ty tvoje prozidovske zblebty je mi smutno ze existuji lide jako ty kteri omlouvaji vyslovene viditelny terorismus USA a Israele ! Uvedom si uz ze zidovske nabozenstvi uci zidy od mala obchodu smeline a jak si nahrabat co nejvic americti vojaci nejsou nic jineho nez zidovsti pesaci a proc ? je to jednoduche protoze zidy vlastni obrovsky financni potencial USA kdyby si luskli tak je v USA velmi dusno ! Kdyz si zide pisknou tak amerika jde do valky ale to neni nic noveho proto me udivuje ze ty kteri se tu pasujes do role militaristickeho inteligenta tyto fakta ani nebere v potaz !
22.02.2012, 19:31
To, co jsem psal, jsou fakta, plus moje vlastní názory. Že jim říkáš prožidovský žblebty, je tvoje věc. Je mě celkem volný, že se tady na tom webu nosí bejt antisemita, a imrvére pořvávat smrt Americe a Izraeli. Jo, a taky to, o tý ropě, je vděčnej ewergreen. Jen mmě sere, že tím pádem přestávám mít možnost věcně si s někým pokecat o problému, aniž by se do toho tahaly podobný plky.
w8w
22.02.2012, 19:35
Polaku: Nikdo nikomu vymazanim z mapy nevyhrožoval! To je lež! Překroucená slova iranského premiera o vymazaní sionismu, jako ideologie ze sveta! Iránský réžim je velmi stabilní a díky revoluci a svržení režimu Muhammada Rezá Pahlavího se íranci vymanili z vlivu USA. Podobu režimu, ustavy si iranci zvolili sami prostřednictvím referenda. Píšeš, až tu bombu ty paka dostanou....oni už je mají! Od 80. let od SSSR! Izrael není demokracie ani náhodou!
w8w
22.02.2012, 19:36
Polaaaku do fakt to ma hodne daleko-spi dál a probuď se vždy jen na sledování TV a hltej ty sračky plnými doušky..
22.02.2012, 19:43
Tv nemám, kámo. Právě kvůli tomu, jaký v ní jsou sračky.
22.02.2012, 19:46
No nevím jestli zrovna BÉČKOVÝ zbraně... Fandím Iránu (můj názor tak mě nesežerte D )
22.02.2012, 21:48
Polak: si úplně vedle, píšu, jen aby si nemyslel, že si tu na tebe 2 kluci podemnou zasedli, ale od většiny už by si se mohl zamyslet...Doporučuji začít studovat nejprve historii, než koukat na Discovery jak má USA nejlepsi zbraně na světě a že židé jsou chudáci a měli by jsme je litovat kvuli holokaustu (nás zemřelo v druhé světové několik milionů...o tom se až tak nemluví)
23.02.2012, 15:58
cituji Tě:"A věř že když dokazou zkrotit atomy,tak určite nebudou tak hloupí aby zautocíly jako první a jeste k tomu atomovou zbraní." hahaha....směji se, až se za břicho popadám....nedochází ti, i mnoha dalším, že "prst na spoušti" bude mít úplně někdo jiný, než ti vědci, co jsou schopni něco takového vyrobit?
22.02.2012, 11:34
1
No jo no, je to tak.
22.02.2012, 11:11
5
Myslím že pozadí této budocí války je každýmu jasný.Írán má ropu,Amerika jí má málo,toť vše,co jsem k tomu chtěl napsat.
22.02.2012, 11:47
asi tak
22.02.2012, 17:45
Baloun presne tak ! zide stale namj dost a nebudou mit nikdy !
22.02.2012, 20:08
Škoda,,, že je Hitler nevyhubil
22.02.2012, 11:05
1
Tady zase nekdo potrebuje ropu....oni si ty kokoti vyjebany porad budou zahravad dokud ta 3 svetova opravdu nevypukne...kokoti bez mozku nebo nechapu to
22.02.2012, 11:05
zahravat*
22.02.2012, 17:19
to psali kde? na novinky.cz nebo to rikali v radiu Jerevan?
22.02.2012, 10:59
3
zidi tahnou zase do valky ? nic noveho pod sluncem ! jejich ruce jsou od krve uz staleti.
w8w
22.02.2012, 19:40
no oni ani tak nepotahnou, jako se spis budou snazit do toho vmanevrovat blbý gojimy, aby bojovali za jejich zajmy..
22.02.2012, 21:43
w8w: Máš přehled a u mě velký +
22.02.2012, 10:55
1
super hudba pekny fotky