Nahlášení komentáře
Obsah: 59354 - "O2 shit vs. hluchý, nasraný a erotoman"
Komentář: "Ano je to naprosto normální, ne jenom na linkách O2, ale u všech operátorů, pojišťoven, atp. Sám jsem přímo u O2 operátora dělal několik let. Tole je nic proti tomu, co jsem za svou praxi zažil. Kolikrát bylo až neuvěřitelné, co všechno si lidi po telefonu dovolí. Pouze tím ale dávají najevo svou inteligenci. O profesionalitě některých operátorů by se taky dalo diskutovat. Zákazník v čase zhruba 1:15 si sice vylil srdce, ale jak se říká, na špatném hrobě. Dneska už to jsou většinou všechno externí firmy, co obsluhují infolinky těchto operátorů. Ti jsou placení jen buď za počet odbavených hovorů, nebo za počet prodaných služeb. Co se pracovních podmínek týče, to raději ani nebudu popisovat. Existují callcentra, kde se prakticky už dá mluvit o vydírání ze strany zaměstnavatele. Málokdo si většinou uvědomuje, že na druhé straně telefonu je taky člověk. A ať už má zákazník jakýkoliv problém, tak nikdy, nikdy se nedovolá na osobu, co je za něj skutečně zodpovědná. Když Vám bude někdo volat a nabízet cokoliv, zkuste nejdřív napočítat do pěti a než ze sebe vychrlíte hromadu urážek, zkuste si vzpomenout na to, že vám volá jen člověk, co se v konečném důsledku prakticky jen snaží nepřijít o to mizernou práci."
Obchodní jméno: LiveNet, s.r.o.
Sídlo: Náprotivná 353/27, 930 12 Ohrady, Slovenská republika
IČO: 44 314 213
Kontaktní údaje: info@zvraceny.cz
Na společnost LiveNet, s.r.o. se vztahuje pravomoc Slovenské republiky a působnost regulátora, kterým je Rada pro mediální služby.
Společnost LiveNet, s.r.o. nepodléhá samoregulačnímu mechanismu.
Číslo registrace: RPL/3
Nepoužíváme chatbot nebo jiné automatické nástroje, při komunikaci můžete nám napsat po český nebo slovenský.
